zondag 20 maart 2011

Blijdorp

Vanmorgen al vroeg heel vroeg waren wij in Blijdorp. Om 9.15 uur worden namelijk de olifanten gewassen! En dat op de zondagochtend!
Oke Tessa was om 7.00 uur al wakker dus ja wat doe je dan op zo`n dag zo vroeg met dit mooie weer! Ja we vertrekken naar Rotterdam.
En ik kan je vertellen dat dat geen slechte keus is hoor. Wat is het fantastisch om te zien hoe die olifanten genieten van een wekelijkse badbeurt, heerlijk!






Die kleine moet nog heel erg wennen aan het water ha ha. Hij kroop onder zijn moeder als de straal eraan kwam en doordat de vloer nat was gleed hij regelmatig uit. Hij was ook zo aan het rennen en sodemieteren, echt geweldig om te zien.
Mijn advies als je nog eens op zondagmorgen heel vroeg wakker bent, ga naar blijdorp!

Om 10.30 uur zou het kleine ijsbeertje naar buiten mogen, nou wij stonden vooraan hoor om dit te zien. Ook zo mooi. Ik heb echt genoten.







Die klein wilde met de kraaien spelen dat was zo`n leuk gezicht. Hij is echt heel speels, erg leuk om te zien.

Vanmiddag nog met Tessa naar Ouderkerk gefietst en weer terug. Wat een kanjer wordt dat toch he. Heerlijk ik heb genoten vandaag!
Van het weer, van jonge dieren en van mijn lieve kleine meisje!
Yoehoe het wordt voorjaar!!!!!!

Van mij mag het zo doorgaan.
Fijne dag gewenst.


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige foto's. Wanneer je er ook naar toe gaat, in een dierentuin is altijd wel iets te beleven. Wat leuk dat je er was met de "olifantenwas". Ik kwam op de een of andere manier terecht op jouw blog en heb me direkt aangemeld als volger. Wat een gave dingen maak jij, voor mij weer een bron van inspiratie :)

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen